T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / AVCILAR - AMBARLI SELAHATTİN VE MÜZEYYEN KAÇAKER ANAOKULU

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ OCAK AYI ETKİNLİKLERİ

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ OCAK AYI ETKİNLİKLERİ

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ

 

OCAK AYI FAALİYET RAPORU

                                                                               Ambarlı Selahattin ve Müzeyyen Kaçaker Anaokulu



07-02-202407-02-202407-02-2024








1.      Okul Öncesi Öğretmenlerine Yönelik Etkileşimli Kitap Okuma Eğitiminin Yapılmıştır

 (Faaliyet ne zaman, nerede, nasıl, kaç kişi, kim tarafından gerçekleştirilmiştir? Faaliyetteki olumlu ve olumsuz yönleri etkileri birkaç cümle ile açıklayınız.

Okul öncesi öğretmenlerine yönelik olarak etkileşimli kitap okuma yöntemleri gözden geçirildi. Ayrıca etkileşimli kitap okuma etkinliklerinde kullanılabilecek çeşitli teknikler ve uygulamalar gözden geçirilmiştir. Okul müdür yardımcısı Melek ALAGÖZ tarafından okulumuz öğretmenlerine aktarımlarda bulunmuştur. Faaliyetin olumlu yönleri; etkileşimli kitap okumanın çocukların dikkatini kitaba çekmek, bilmedikleri kelimeleri fark etmek ve bu kelimeleri öğrenerek kelime dağarcıklarını geliştirmeleri açısından faydalı olduğu eğitime katılan öğretmenlerin vermiş olduğu örnekler sayesinde bir kez daha fark edilmiştir. Ocak ayı içerisinde okunulacak kitaplar ve kelimeler belirlenmiştir;

1. Kelimemiz Uyku Vakti Gelince kitabından Çayır.

2. Kelimemiz Işık Saklanabilir mi? kitabından Gürültü.

3. Kelimemiz Kostüm Dolabı kitabından Benek.

Faaliyetin olumsuz yönü olmadığı görülmüştür.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 07.02.2024 - Güncelleme: 07.02.2024 14:05 - Görüntülenme: 48
  Beğen | 0  kişi beğendi