DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ
OCAK AYI FAALİYET RAPORU
Ambarlı Selahattin ve Müzeyyen Kaçaker Anaokulu
1. Okul Öncesi Öğretmenlerine Yönelik Etkileşimli Kitap Okuma Eğitiminin Yapılmıştır
(Faaliyet ne zaman, nerede, nasıl, kaç kişi, kim tarafından gerçekleştirilmiştir? Faaliyetteki olumlu ve olumsuz yönleri etkileri birkaç cümle ile açıklayınız.
Okul öncesi öğretmenlerine yönelik olarak etkileşimli kitap okuma yöntemleri gözden geçirildi. Ayrıca etkileşimli kitap okuma etkinliklerinde kullanılabilecek çeşitli teknikler ve uygulamalar gözden geçirilmiştir. Okul müdür yardımcısı Melek ALAGÖZ tarafından okulumuz öğretmenlerine aktarımlarda bulunmuştur. Faaliyetin olumlu yönleri; etkileşimli kitap okumanın çocukların dikkatini kitaba çekmek, bilmedikleri kelimeleri fark etmek ve bu kelimeleri öğrenerek kelime dağarcıklarını geliştirmeleri açısından faydalı olduğu eğitime katılan öğretmenlerin vermiş olduğu örnekler sayesinde bir kez daha fark edilmiştir. Ocak ayı içerisinde okunulacak kitaplar ve kelimeler belirlenmiştir;
1. Kelimemiz Uyku Vakti Gelince kitabından Çayır.
2. Kelimemiz Işık Saklanabilir mi? kitabından Gürültü.
3. Kelimemiz Kostüm Dolabı kitabından Benek.
Faaliyetin olumsuz yönü olmadığı görülmüştür.