T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / AVCILAR - AMBARLI SELAHATTİN VE MÜZEYYEN KAÇAKER ANAOKULU

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ ŞUBAT AYI RAPORU

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ

ŞUBAT AYI FAALİYET RAPORU

                                                                                   Ambarlı Selahattin ve Müzeyyen Kaçaker Anaokulu

            Okul öncesi öğretmenlerine yönelik olarak etkileşimli kitap okuma yöntemleri gözden geçirildi. Ayrıca etkileşimli kitap okuma etkinliklerinde kullanılabilecek çeşitli teknikler ve uygulamalar gözden geçirilmiştir. Okul müdür yardımcısı Melek ALAGÖZ tarafından okulumuz öğretmenlerine aktarımlarda bulunmuştur. Yapılan toplantı da yakından uzağa ilkesi göz önünde bulundurularak Türk kültürünü yansıtan Hacivat ve Karagöz konusunun işlenmesine karar verilmiştir. Drama öğretmenimiz Armağan TONGUÇ ve okul rehber öğretmenimiz Ayhan MENGÜŞ Hacivat ve Karagöz kostümlerini giyerek sınıflarda Türk kültüründe önemli bir yere sahip olan Hacivat ve Karagöz’ü çocuklara tanıtmışlardır.Bu karar doğrultusunda okulumuza Hacivat ve Karagöz panosu yapılmıştır. Faaliyetin olumlu yönleri; etkileşimli kitap okumanın çocukların dikkatini kitaba çekmek, bilmedikleri kelimeleri fark etmek ve bu kelimeleri öğrenerek kelime dağarcıklarını geliştirmeleri açısından faydalı olduğu eğitime katılan öğretmenlerin vermiş olduğu örnekler sayesinde bir kez daha fark edilmiştir. Şubat ayı içerisinde okunulacak kitaplar ve kelimeler belirlenmiştir;

1. Kelimemiz İglu’nun İçinde Ne Var? kitabından İglu.

2. Kelimemiz  Başka Ne Olur ? kitabından Garaj.

3. Kelimemiz  Mozaik kitabından Mozaik.

4.Hacıvat ve Karagöz tanınması

04-03-2024
04-03-202404-03-2024

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 04.03.2024 - Güncelleme: 04.03.2024 12:02 - Görüntülenme: 56
  Beğen | 0  kişi beğendi